Kindcentrum De Plantage

kronkel

Midden in een nieuwbouwwijk van het dorp Meteren staat kindcentrum De Plantage. Deze naam staat symbool voor het vele groen in en om de school. Met uitdagende speelpleinen en materialen zoals skateborden en springtouwen, stemmen we af op de speelbehoeften van alle leeftijden. In de school heerst een huiselijke sfeer. De ruimtes zijn licht, overal staan mooie planten en in de hal is een keuken waar kinderen kunnen koken. Het onderwijs vindt plaats op drie ruime leerpleinen en is gebaseerd op individuele leerdoelen. Leerlingen werken naast de instructies en groepsopdrachten, zelfstandig aan hun weektaak. Het onderwijscurriculum stellen we zelf samen, dit is afgestemd op de leerdoelenplannen van onze leerlingen.

Kindcentrum De Plantage Meteren - welkom.4 _BEW

“De school is volop in ontwikkeling, daarbij gaan we altijd uit van wat leerlingen nodig hebben”

kronkel

Samenwerking staat hoog in het vaandel op De Plantage. Als team overleggen we met elkaar hoe we het onderwijs vormgeven en hoe we de school ontwikkelen. De sfeer is positief, we hebben veel plezier met elkaar en iedereen houdt van aanpakken. Ook is er aandacht voor ieders ontwikkeling en wensen. We zien en ondersteunen elkaar daarin.

Drukwerk

Kindcentrum De Plantage