ODS Meester Aafjes

kronkel

Middenin het Betuwse dorp Meteren krijgen ruim 250 leerlingen onderwijs op Openbare Daltonschool Meester Aafjes. Bij binnenkomst valt je oog op de ruime werk- en leerplekken. Overal zie je leerlingen aan het werk, aan tafels met een Chromebook of samenwerkend aan een projectopdracht. Ook kun je leerlingen aantreffen op andere plekken in de school. Zij werken daar aan hun persoonlijke leerdoel nadat ze klaar zijn met de gezamenlijke lessen en hun weektaak.

Dalton Meester Aafjes - 1home _BEW

“Ik viel direct voor de inspirerende leeromgeving. Zo’n uitdagend ingericht schoolplein met klimtoestellen, een waterpomp, zandbak en speelkeuken zie je maar zelden”

kronkel

Alles in en om onze school is gericht op leerlingen stimuleren in hun ontwikkeling. Dat geldt voor de faciliteiten, de grote betrokkenheid van ouders en zeker ook voor het fijne team. Samen werken we voortdurend aan het verbeteren van leeropbrengsten, bijvoorbeeld door onze lessen op een creatieve manier te verwerken via bewegend leren. We zijn er voor elkaar en er is aandacht voor ieders ontwikkelwensen. Veel collega’s werken binnen de school aan specifieke doelen, zoals bijvoorbeeld het selecteren van een nieuwe lesmethode. We lunchen samen en ondernemen regelmatig teamactiviteiten.

Meester_Aafjes

Meester Aafjes