IKC Binnenstebuiten

kronkel

Op IKC Binnenstebuiten krijgen zo’n 150 leerlingen uit Tricht en Buurmalsen onderwijs. Onze school is net als de dorpen zelf: vol van leven. Leerlingen krijgen les in units, voor de onder-, midden- en bovenbouw. Er is veel aandacht voor de basisvakken. Daarnaast leren we kinderen omgaan met de wereld door duurzaam onderwijs: in een groene omgeving met dieren en aandacht voor hergebruik. Binnenkort krijgt onze school een nieuw en inspirerend gebouw, waar kinderen zowel binnen als buiten les kunnen krijgen. Hier is nog meer ruimte voor avontuur, verbinding en verwondering.

IKC BinnensteBuiten Tricht - Exterieur-visualisatie-IKC-Buurmalsen-Tricht_homeslider_1600x300 _BEW

“Als ‘Leader in me-school’ leren we kinderen zeven gewoontes aan die zijn gericht op zelfsturing, samenwerken en het nemen van verantwoordelijkheid”

kronkel

Ieder unitteam is gezamenlijk verantwoordelijk voor alle leerlingen en het onderwijsaanbod, en werkt voor meerdere leerjaren op verschillende niveaus. Dat vraagt om gestructureerd werken, goede voorbereiding en werken vanuit je kwaliteiten. Dit alles gebeurt in een prettige onderlinge sfeer waarin je wordt gezien. We werken als team samen met medewerkers van de kinderopvang, zo zorgen we voor een doorgaande lijn voor kinderen van 0 tot 12 jaar. Nieuwe collega’s nemen we direct mee in de ontwikkeling van de school.

IKC BinnensteBuiten_horizontal_golf

IKC BinnensteBuiten