De Bloeiende Betuwe

kronkel

De ligging van De Bloeiende Betuwe doet zijn naam eer aan. Onze school ligt centraal tussen dorpen en te midden van fruitboomgaarden. Als je binnenkomt ervaar je direct de open en warme sfeer. Je wordt begroet door leerlingen die werken in de hal en iedereen die je aanspreekt, staat open voor contact. Aan onze grote hal liggen ruime lokalen. Hier krijgen circa 110 leerlingen onderwijs in vier combinatiegroepen. Hierbij kijken we goed naar wat de leerlingen nodig hebben. We blijven ze volgen in hun ontwikkeling. We werken nauw samen met ouders, bijvoorbeeld in gezamenlijke ouder-kindgesprekken.

De Bloeiende Betuwe Rhenoy - 20221101_120942 _BEW

”Voor een kleine school hebben we een rijk aanbod. Al onze leerlingen krijgen Engels, we doen veel aan cultuuronderwijs en er is een plusklas voor leerlingen die meer uitdaging nodig hebben”

kronkel

Dit alles lukt alleen met een ambitieus en hardwerkend team We zijn betrokken bij elkaar op zowel professioneel als persoonlijk vlak. We streven voortdurend naar verbetering, bijvoorbeeld door lesobservaties bij elkaar en de inzet van persoonlijke kwaliteiten. Naast gezamenlijke ontwikkeling en scholing is er ruimte voor eigen wensen. Ook werken leerkrachten samen met een leerkrachtondersteuner en een onderwijsassistent. Zo investeren we in elkaar voor het beste onderwijs aan onze leerlingen.

De_Bloeiende_Betuwe

De Bloeiende Betuwe